13 marca 2015

Trochę turkusu na szyji

To już drugi naszyjnik wykonany przeze mnie z filcu. Tym razem szary filc połączyłam z turkusowymi koralikami i wstążką.


Materiały i zasada wykonania była podobna jak seledynowym naszyjniku.


Co potrzebujemy:
  • filc
  • igła i nitka
  • koraliki
  • wstążka
  • łańcuszek 

Jak to zrobiłam:


W pierwszej kolejności zrobiłam kwiaty. Wycięłam z filcu kółeczka w takim samym rozmiarze. 




Na wykonanie jednego kwiatka potrzebowałam 6 kółek. 5 posłużyło jako płatki 1 jako podstawa. Kółka z którch robiłam płatki zostały zszyte w jednym miejscu, następnie przyszyte do podstawy. 



Na końcu dodałam koralik.
Kwiaty ułożyłam obok siebie i wycięłam z filcu pasującą podstawę.

Zawieszkę do naszyjnika wykonałam z turkusowej wstążki i koralika. Do wstążki doszyłam filc i połączyłam łańcuszkiem aby naszyjnik można było łatwo zapinać :)





Wyszło fajnie :) 



:)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny! :)