5 grudnia 2022

Kubek z choinką i prezentami

 Dzisiaj 6 grudnia, mam nadzieję że każdy otrzymał wymarzony prezent  :) 

Jeśli chcesz zamówić taki lub inny kubek to na początek zajrzyj tutaj :) 


Pomysły i inspiracje na Świąteczne dekoracje i kubki znajdziecie TUTAJ

Jeśli zamawiacie kubek to pamiętajcie, że może się na nim znaleźć to co chcecie :) może to być wybrany napis w wybranej przez Was czcionce, lub prosty rysunek! 

➪Jeśli nie masz do końca pomysłu jak ma wyglądać kubek dla bliskiej osoby to napisz do mnie kilka informacji, a ja przygotuje dla Ciebie parę projektów do wyboru. 

➪Jeśli masz pomysł jak ma wyglądać twój kubek to napisz, a ja taki dla Ciebie przygotuje :)

➪Najszybciej skontaktujemy sie przez IG lub messenger. Możesz również napisać do mnie maila: komodapomyslow@gmail.com lub użyć formularza kontaktowego, który znajduje się z prawej stronie na blogu

3 komentarze:

  1. Każdy może wykonać taki kubek. To świetny drobiazg na upominek dla bliskiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek z choinką i prezentami to urocza i świątecznie nastrojona ozdoba, która doskonale wprowadza w nastrój świąt. Jego wzór z choinką i kolorowymi prezentami sprawia, że każdy poranek podczas picia ulubionej kawy czy herbaty staje się radosny i pełen oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałem na innej ofercie, że wszystkie kubki malujesz ręcznie. Naprawdę jestem pod wrażeniem jakości wykonania Twoich produktów. Czcionki są niesamowite. Ciężko uwierzyć, że są malowane ręcznie. Dopracowanie obrazków to coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)