26 maja 2020

Wróciłam do malowania koszulek - geometryczny t-shirt

W ostatnim czasie przeszukałam chyba cały internet w poszukiwaniu koszulki z kolorowym nadrukiem....niestety nie znalazłam żadnej, która mi się podobała - dlatego postanowiłam sobie namalować :) 


Nie wiem czy ktoś pamięta, ale kilka lat temu malowałam koszulki. 
Nie wiem czy ktoś wie, ale powstała nawet marka TWO ARIES
Nie wiem czy ktoś wie ale powstał nawet projekt samej koszulki, który był szyty przez moja przyjaciółkę :)  

Może własnie to jest czas żeby do tego wrócić?
Na początek prosty geometryczny, kolorowy wzór, a moje stare koszulki możecie obejrzeć tutaj.


A tak powstała:





Jak Wam się podoba? Ja w głowie już mam pomysły na kolejne :) Do zobaczenia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)