5 grudnia 2016

2 Urodzinowe kartki na 2 urodziny bloga!

Nawet nie wiem kiedy to minęło - blog ma już dwa lataOd pomysłu do pomysłu i nazbierało się ponad 130 postów. Z tej okazji przygotowałam dla Was dwie urodzinowe kartki!



Dziękuję wszystkim czytelnikom, bo to dla Was publikuje swoje prace! Mam nadzieje, że pomysły z mojego bloga zainspirowały choć część z Was! Kolejny rok przede mną! Zapraszam do obserwowania bloga, a sobie życzę kolejnych ciekawych pomysłów! :) 



Teraz wróćmy do kartek! Niedawno zaopatrzyłam się w biały marker i od razu stałam się jego wielką fanką!

Kartki zrobiłam z czarnego i wzorzystego kartonu. Białym markerem dorysowałam kilka szczegółów i dla ozdoby dodałam koraliki :) 










Inne urodzinowe kartki znajdziesz TUTAJ

Inne urodzinowe pomysły są TUTAJ

Wszystkie kartki okolicznościowe są TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)