16 maja 2016

Jak zrobić ciekawą ozdobę z papierowych serc?

W tym roku również zostałam poproszona o wykonanie Ślubnych ozdób przy wejściu do domu. Założenie było jedno aby było tanio! Stąd ozdoba z papieru! 



Do zagospodarowania miałam kawałek ściany stąd pomysł na wykonanie takiej dużej ozdoby.


Do wykonania ozdoby potrzebujemy:

  • kolorowy bristol
  • nożyczki
  • igłę i nitkę
  • guziki
  • okrągłą listwę
  • wstążkę
  • wiertarkę/wkrętarkę

Ozdoba to nic innego jak 5 girland. W pierwszej kolejności wycięłam 55 serc w 5 kolorach: ciemno czerwonym, czerwonym, ciemno różowym, kremowym i białym. Serca połączyłam ze sobą za pomocą igły i nitki.


Do połączenia girland w całość użyłam okrągłej listwy. Listwę przecięłam na dwie części o długości 80 cm. Za pomocą wiertarki zrobiłam 5 otworów przez które przewlekłam nitkę. Nitkę przewiązałam przez guzik. 


Taka ozdoba w ulubionych kolorach świetnie wyglądała by na ścianie w mieszkaniu np w przedpokoju czy dziecięcym pokoju.


W kolejnym poście zobaczycie jak girlanda prezentowała się na ścianie koło domu wraz z balonami i kwiatowymi wieńcami:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)