8 listopada 2015

Jesienne dekoracje - dzika róża

Na spacerze zebrałam spory zapas dzikiej róży, która do grudnia miała czekać na balkonie na swoją kolej w wykorzystaniu do Świątecznych pomysłów. Pomimo tego, że na balkonie prezentuje się całkiem nieźle to pogoda nie sprzyja spędzaniu tam czasu dlatego, zabrałam ją do domu :) 

Dziką różę wykorzystałam do pięknej jesiennej ozdoby. 

Miałam wolny tylko przeźroczysty flakon.  Wsypałam do niego orzechy i dodałam wstążkę :) 
Zamiast orzechów możemy użyć kasztanów albo żołędzi - też będzie pięknie!





Bardzo mi się podoba!

Jesienną dekoracje zgłosiłam do wyzwania na:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/11/otworz-szuflade-jesienny-spacer-w-lesie.html





2 komentarze:

  1. Wspaniała dekoracja! Jak nic nawiązuje do spaceru w lesie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie :)
    Jak nie mamy orzechów to do flakonu można wrzucić kasztany, albo żołędzie też by pięknie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! :)