28 maja 2015

Jak oryginalnie zapakowac prezent

Pakując prezenty chce, aby wyglądały ładnie i oryginalnie, jednak nie dla wszystkich pakowanie prezentów jest ulubionym zajęciem przed imprezą. Dla mnie pakowanie prezentów w szczególności na większe uroczystości jest ulubionym zajęciem! Oto jak wyglądał zapakowany przeze mnie prezent na uroczystość I Komunii Świętej :) 

Takie opakowanie pasuje na większość okazji :) 


Papier i wstążki już mi się znudziły dlatego głównym elementem był kwadratowy obrazek z 3 kwiatami. Obrazek jest bardzo prosty w wykonaniu. Jedynie czego potrzebujesz to:
  • filc
  • wstążki
  • koraliki
  • taśmę dwustronną
  • nożyczki
Na początku wycięłam szablon z papieru, a następnie odrysowałam wzór na filcu i wycięłam. 3 kwiaty połączyłam nitką i przyszyłam koralik. Wstążki posłużyły jako łodygi, liście i trawa :) Taśmą dwustronną przykleiłam kwiaty i wstążki.

Obrazek wyglądał tak pięknie, że mógłby posłużyć jako ozdoba pokoju wystarczyłoby go oprawić!


Jednak tym razem posłużył jako ozdoba mojego prezentu.

Do kompletu zrobiłam jeszcze kartkę :) A co?! 


Tak powstał cały komplet!
Jak się podoba ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny! :)